Onze opleidingen voor
de toerisme- en vrijetijdssector
Investeren in taalopleidingen voor werknemers in de toerisme- en vrijetijdssector is essentieel voor het verbeteren van de communicatie met internationale klanten en het bieden van persoonlijke klantervaringen. Deze opleidingen dragen ook bij aan de ontwikkeling van vaardigheden op het gebied van klantenservice en bieden carrièremogelijkheden in een geglobaliseerde markt, waardoor het concurrentievermogen van het bedrijf en de klantenbinding toenemen.
Innovatie in opleiding
We integreren de nieuwste technologieën en onderwijsmethoden om innovatieve en stimulerende vormingsprogramma’s aan te bieden afgestemd op de veranderende behoeften van de markt en van onze klanten.
Opleiding op maat
We bieden programma’s op maat, afgestemd op de specifieke behoeften van elk bedrijf en zijn werknemers. Zo garanderen we snelle en effectieve vooruitgang in taalvaardigheid. Dit doen we face-to-face of via Visio.
Cursussen aangepast aan de werkvloer
We ontwerpen cursussen met praktische casestudy’s en levensechte bedrijfsscenario’s, zodat studenten de opgedane kennis meteen in hun werkomgeving in de praktijk kunnen brengen.
Combinatie van structuur en flexibiliteit
We bieden een evenwichtige combinatie van een duidelijke pedagogische structuur en voldoende flexibiliteit om ons aan te passen aan de tijdsbeperkingen en roosters van de cursisten. Zo bevorderen we hun inzet en succes.
Gecertificeerde en meetbare kwaliteitsaanpak
We zetten ons in om diensten van hoge kwaliteit te leveren, meetbaar aan de hand van duidelijk gedefinieerde prestatie-indicatoren en rendement op investering, om de toegevoegde waarde van onze opleidingen aan te tonen en om klanttevredenheid te garanderen.